ЯРМАРОК ПРОГНОЗОВАНИХ НАДІЙ:

кооперативна продукція підтвердила свій потужний потенціал

Для кооперативної спільноти Закарпаття вже стало доброю традицією розпочинати новий трудовий рік із широкої презентації здобутків своїх виробників у рамках обласного ярмарку-продажу найбільш популярної в краї продукції масового вжитку.

Не став винятком і рік нинішній… Уже не вперше господарем такого масштабного заходу обирається Мукачівська райспоживспілка, і не лише через зручне розташування в центрі області та доступну логістику… Адже і в самому місті над Латорицею, і в районі зосереджено чимало потужних спілчанських підприємств–виробників харчових продуктів, що користуються підвищеним попитом. До прикладу, кооперативне підприємство «Чинадіївська хлібопекарня» нині запропонувало учасникам ярмарку 35 найменувань борошняних кондитерських виробів та майже 30 видів хлібобулочних. Високу планку якості власної продукції незмінно утримує й ТзОВ «Мукачівський міськкоопторг», який залишається лідером із виробництва м’ясоковбасних виробів та різноманітних копченостей. Тож представлена ними експозиція з майже 40 найменувань цілком виправдано викликала жваву зацікавленість відвідувачів. Щоразу привертають увагу й макаронні вироби та ароматні паляниці, виготовлені майстрами Кольчинської та Верхньокоропецької хлібопекарень, що на Мукачівщині, а також вишукана продукція кондитерів Іршавського хлібокомбінату та відомих знавців хлібопечення з Великого Бичкова, що на Рахівщині.

Закарпатським коператорам є що запропонувати покупцям

Словом – всього не перерахувати… На думку одного з організаторів заходу, першого заступника голови правління облспоживспілки Івана Митря, внутрісистемний ярмарок-продаж-2018 сповна виправдав сподівання. Адже лише за попередніми оцінками спеціалістів, між виробниками та покупцями системи споживчої кооперації Закарпаття під час його роботи уклали десятки договорів купівлі-продажу – загалом на понад 12,5 мільйона гривень у оптово-роздрібних цінах, що перевищує результати 2017 майже на півтора млн грн.
До участі в ярмарку, окрім кооператорів, через пресу запросили й потенційних партнерів із приватного бізнесу та інших структур. А всього до його роботи долучилися понад 70 учасників.

Коментуючи підсумки роботи цього представницького заходу, голова правління Закарпатської облспоживспілки Василь Цап зокрема зазначив, що така креативна, а відтак і продуктивна форма співпраці між виробниками та покупцями кооперативної продукції вже добре зарекомендувала себе упродовж декількох останніх років.

Внутрісистемний ярмарок-2018 не лише переконливо показав потужній потенціал наших виробників, але й попит на кооперативну продукцію серед багатьох підприємницьких та господарюючих структур краю. Така послідовна і наполеглива робота наших товаровиробників безумовно сприяє активному просуванню та зміцненню позицій кооперативної продукції на споживчому ринку області.

Владислав БИЛЬОВ

Будьте першим, хто прокоментує цю новину!

Залишити коментар

Вашу електронну пошту не буде опубліковано.


*